  • Data: 2021-09-17 07:00:38
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Runt <n...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-16 o 22:14, flama zenusia Janusz pisze:

    > Dlatego najlepiej go olewać.

    następny obrońca uciśnionego krzysia, zenusia czy myjki się objawił.
    podoba ci się styl "zenusia"? zacytować coś z jego tffurczości?

    wszystko z pl.soc.polityka jako "głos w dyskusji na temat".

    przykleja się do moich postów jak gówno do kajaka. ;-0)

    "tobie pizdziak vel runt dziura w dupie codziennie kilku zasłużonych
    nazistów w niemieckim burdelu wbija coś w dupę i nie jest to szpilka.
    Masz jakieś inklinacje że cie cudze dupy obchodzą, zwłaszcza męskie
    dupy. Nawet podchodząca ksywkę sobie zrobiłeś, że niby dziurę w dupie
    masz okrągła i po liftingu. A ostatnio zachęcałes zakrętem pewno
    okrężnicy, bo co innego u siebie mógłbyś reklamować."

    "Postaraj się pedale bo nudno się zrobiło. I ojca nie kop po jajach jak
    łapę do szczanie podnosi."

    "Oni mają miesięcznicę a tobie pizdziak vel runt dziura w dupie vel
    zakręt okrężnicy nawet dzień wolny w pracy na miesiączkę nie przysługuje."

    "Z nas dwóch to ty pizdziak vel runt dziura w dupie jesteś ciotą."

    "Raczej 1/30 dniówki. pizdziak nie zarabia to je taki co znajdzie w
    angielskim śmietniku. Oczywiście jak Rumuni mu pozwolą."

    "Za koze jak hans każe to on w niemieckim burdelu dla zadłużonych
    nazistów robi."

    "Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy roki
    szkolne skończyły się na czwartej klasie podstawówki. Potem tylko szkoły
    specjalne dla przygłupów zaliczałes."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie co najwyżej możesz pana majstra w
    dupę pocałować. Robisz za kolektor spermy w niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów a stawiasz się jak byś kimś był."

    "Już nie zapomnisz mnie. Internet ci nie da zapomnieć. Przeprosisz
    pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy to ci pedale i
    kurwo męska odpuszczę. No może nie całkiem bo ty musisz czuć bat nad
    plecami. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi."

    "Ty pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy nie masz
    znajomych."

    no kris, myjki, janusze i inni wielbiciele talentu zenusia.
    podoba się wam wasz dzielny idol? utożsamiacie z tym psycholem?
    jezeli tak to jesteście siebie warci. bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"