  • Data: 2023-03-15 15:29:46
    Temat: Re: Gdzie jest wałek?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 marca 2023 o 13:25:06 UTC+1 Trybun napisał(a):
> [...]
    kredytami na mieszkania. Bo nie ma mieszkań, młodzi ludzie do 45 lat nie mają gdzie
    żyć itp pierdoły nijak mające się z rzeczywistością. Państwowy GUS podaje. Półtora
    roku temu było w Polsce 1800 tysięcy pustostanów. Od tamtego czasu przybyło i
    przybywa tyle że na koniec tego roku będzie minimum 2300 tysięcy pustostanów. 84%
    mieszka w własnych nieruchomościach, powiedzenie nasze ulice wasze kamienice
    przestało mieć sens. 4% mieszkań jest wynajmowanych. Reszta to mieszkania socjalne,
    służbowe, i inne sposoby mieszkania z bezpłatnymi włącznie. Jest pewno niewielka
    szara strefa ale ona zbyt mała może być żeby zmieniła statystyki. Jak nastał Gierek
    to ludzie mówili że on jak fryzjer jest. Że teraz mydli ale jak zacznie golić to
    będzie boleć. W którym momencie zacznie się i jaką formę przybierze golenia związane
    z namawianiem ludzi na kupno nieruchomości. Na dodatek namawiają w najgorszym
    momencie, kiedy nieruchomości jeszcze są drogie. Bo przy lawinowym pojawianiu się
    pustostanów na rynku wtórnym i związku z tym brakiem możliwości sprzedaży czy
    wynajęcia niedługo muszą pojawić się obniżki cen mające charakter czarnego czwartku
    który zapoczątkował światowy kryzys gospodarczy. Czy to chodzi o wybory? Wdrukowali
    milionom baranów że brak mieszkań. Jeden mój znajomy posiadający dom w Łodzi,
    mieszkanie w centrum za chwilę do zagospodarowania mieszkanie po teściowej, po mężu
    teściowej i po swoich rodzicach jak usłyszał że mają być tanie kredyty od razu
    wymyślił że dwójka dorosłych i pasożytujących na nim dzieci spełnia kryteria żeby
    każde z nich kupiło mieszkanie na nowych zasadach. Jak spytałem po co to odpowiedział
    że się sprzeda bo na nieruchomościach nikt nie stracił. W pewnych warunkach trochę
    racji ma bo cztery mieszkania ,jedno które ma i trzy które w przeciągu najbliższych
    lat będzie miał, miał darmo. Odziedziczył/y. W takiej sytuacji trzeba się bardzo
    postarać żeby stracić. A najlepsze jest to że opozycja która zarzuca prokuratorowi
    generalnemu że ma legalnie pistolet wie o pustych mieszkaniach i nie robi z tego
    żadnego użytku tylko podkręca że rząd jest niewydolny bo za mało mieszkań sie buduje.
> [...]
    > zainteresowana wysokimi cenami na rynku nieruchomości. To przecie władza
    > zawsze interweniuje gdy ceny zaczynają spadać, a to jakieś tanie kredyty
    > a to inne duperele aby tylko zatrzymać trend spadkowy. Na zdrowy rozum
    > powinno być odwrotnie, jeżeli już muszą się wtrącać to powinni to robić
    > kiedy domy zaczynają drożeć.
    >
    > Dane państwowego GUSu można spokojnie olać bo fałszują dane w prawie
    > każdej kwestii, ale z tymi pustostanami to chyba jednak racja, w moim
    > rejonie w nowo postawionych domach więcej pustostanów niż lokali
    Dałbyś parę przykładów tego jawnego oszukiwania. Samo napisanie że oszukuje bez
    przykladow jest puste jak głowy niektórych. Nie widzę możliwości oszukiwania przez
    GUS. Sensu też nie widzę. Co jest do oszukiwania jak napiszą że policzyli nowe oddane
    do użytku drogi i było ich 2456 kilometrów.