  • Data: 2023-03-15 15:40:16
    Temat: Re: Gdzie jest wałek?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 marca 2023 o 00:57:36 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    dz-mniejszy-2--i-zadnych-doplat-nie-bedzie

    > Poparcie i jest to riposta dla Tuska i jego projektu, nic więcej :)
    > No nie daje. Tusk jest dla mnie w tym przypadku bardziej prawdomówny niż
    > Pinokio :]...ale też walczy o poparcie.
    > Poczekaj tydzień :)
    >
    > Jest jedna różnica. Poprzedni rząd nie doił suwerena tak, jak doi
    > obecny. Napad na oszczędności Polaków...czyli utrzymywana inflacja jest
    > ZAMACHEM na oszczędności i nikt im tego nie wybaczy. To nie są miliony a
    > biliony złotych. Nie wiem czy potrafisz sobie wyobrazić MILIARD :)...bo
> [...]
    Nie jest tajemnicą że z inflacja walczy się pozbawiając ludzi dochodu
    rozporządzalnego. Czyli albo mają mało zarabiać ale wtedy panstwo też traci. Albo
    mają zarabiać dużo i duża część zarobionych pieniędzy mają oddawać w formie rat.
    Wtedy zarabiają banki i na zasadach dobrowolności przymusowej muszą kupować obligacje
    skarbu państwa. I państwo ma na drogi i pensje dla nauczycieli. System jest zbliżony
    do japońskiego z tym że tam jest bez pośrednika w postaci banku i dobrowolny.