    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Historyczna pralka automatyczna
    Date: Sat, 8 Aug 2020 23:46:06 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > No nie wiem, najlepiej dobrego zdjęcia, nazwy, potwierdzenia że czeska
    > a nie włoska. Muszę dbać o dobre imię mojej pamięci. ;)

    No więc najprawdopodoniej jednak nie czeska, jeno słowacka. Tatramat.
    Obecnie STIEBEL ELTRON Slovakia, s.r.o. ul. Hlavná 1, 058 01 Poprad.
    Tutaj nieco nowsze wykonanie, Tatramat 245.2, ładowana od góry, ale
    sam przedni panel konstrukcyjnie bardzo podobny.

    https://www.retromania.sk/media/k2/galleries/217/tat
    ramat-245.2--1982-_2.jpg

    Można poguglac po obrazkach tym tatramatem -- widzę sporo różnych fotek.
    Pralka po czesku to "pračka", jakby co.

    Jarek

    --
    Kdybych měl peněz | dvoukolák vzal bych