  • Data: 2021-09-16 21:04:07
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 16 September 2021 at 20:54:39 UTC+2, lleeoo wrote:
> [...]
    rok ale teraz z cenami chyba ociepieli...Za ostatni rok załaciłem tauronowi 3900zł,
    za rok wcześniejszy 2700 zł (przy podobnym zużyciu, mam 2 taryfy i grzeje głównie w
    2).Mam oferte na 10 kWp (Longi/Fronius)z lutego tego roku na 32k pln. Teraz pytam w
    tej samej firmi i mi dali oferte na 37-40k pln...Jutro mam gościa co powiedział ze
    wezmie 35.... zobaczymy, ma przyjść zobaczyć i wcisnąć swoją bajerke.Ogolnie ma ktoś
    link jak to jest z tymi przepisami - jest jakaś ustawa, któa mowi ze od nowego roku
    są nowe warunki? A co jak teraz wydam kase na szkło a za rok pisiory w nocy
    przegłosują coś i nawet Ci co mają teraz instalacje wskoczą na nowe zasady
    rozliczania?Minimum raz na tydzień mam jakiegoś Columbusa przy drzwiach i wciska mi
    panele - by załapać się jeszcze w tym roku. Ale oni chcą 5,7k pln za 1kWp...Prawde
    mówiąc poczekałbym z założeniem tych paneli jeszcze trochę...uciu

    > Mam PV od marca, Górny Śląsk, zapłaciłem ostatecznie za falownik
    > Huawei 6kW i panele bruk bet 7kW 27.000 układ paneli poziomy,
    > podobno droższy od układu pionowego ale mam kopertę i tylko tak
    > sensownie dało się to rozplanować. Dachówka na dachu bo to też ma
    > wpływ na cenę.
    > Montował znajomy, poprosiłem go o koszty na dziś i twierdzi, że na
    > dziś 29.000. Z tym że falowniki już w nowszej wersji i panele
    > większe bo podobno bruk bet już tylko takie produkuje.
> [...]
    ndex.html
    Podziwiam bruk bet że przetrwali, bo Chińczyk produkuje o 50% taniej