    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja P.C.
    Date: Tue, 14 Mar 2023 18:21:11 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 17:39 Trybun <L...@j...cb> pisze:

    > Może ktos na podstawie własnych doświadczeń doradzi, mam instalację FV o
    > mocy 7.2KWh, roczny średni uzysk z niej to około 7MWh. Czy pompa ciepła
    > prądem z tych paneli da radę ogrzać chatę o powierzchni około 80 m2.
    > Obecnie posiadany piec elektryczny zżera cały zapas wygenerowany przez
    > rok w 2-3 miesiące.

    2 lata temu pisałem Ci na grupie elektronika abyś nie wstawiał tego kotła
    elektrycznego tylko zainteresował się PC. Jak to mówią lepiej później niż
    wcale.
    Jak PV masz na "starych zasadach" (a z tego co pamiętam masz) to się nawet
    nie zastanawiaj - szukaj PC lub klimatyzatora. Spokojnie ogrzejesz taką
    powierzchnię i nie zapłacisz złotówki za prąd za ogrzewanie.

    TG