  • Data: 2023-03-15 13:36:19
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2023 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

    > Jezeli grzejesz pradem grzałkowym to pompa ciepła ogrzeje ci to samo 3-
    > 4 x taniej.
    > Zalezy co tą pompa napedzasz bo jezeli kaloryfery na których
    > potrzebujesz 60 stopni to bedzie to duzo mniej oszczedne.
    > Ale jezeli kaloryfery gdzie dajesz 40 stopni to juz spoko a jak
    > podłogówke gdzie 28 stopni to juz bajka.

    Nie mam pojęcia jakim prądem jest grzane. Coś w piecu niewątpliwie
    podgrzewa wodę i rozprowadza po hydraulicznej instalacji grzewczej. Ale
    jakiego rodzaju to prąd to prawdę mówiąc nie mam pojęcia.

    Mam kaloryfery, i wstępnie to do nich planuję podłączyć pompę. A w ogóle
    są jeszcze jakieś inne opcje, np działanie pompy na zasadzie nawiewu?
    Podłogówka raczej nie wchodzi w rachubę.