  • Data: 2013-01-08 15:25:20
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 09:27:28 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Dla mnie też jest ok, ale dla tych, którzy piszą, że wytwarzają "pół
    > worka śmieci miesięcznie" i mają 800 zł emerytury nie jest ok.

    Na emeryturze to moze byc babcia z dziadkiem - u mnie gmina przyjela stawke 10,3 pln
    / osobe (przy segregacji), do tej pory np. moja mama placi na mieszkaniu ok 8 pln /
    osobe za smieci spoldzielni. Czyli w jej przypadku podwyzka wyniesie cale 2,3 pln /
    mc (bo mieszka sama). Gdzie sa rzekomo te wyzsze stawki, w jakich miastach?

    Ci co mieszkaja w pieciu za 800 pln i generuja pol worka na smieci to chyba nie do
    konca prawde mowia :) Ja w dwoch generuje 240l / mc.
    pozdr.

    --
    Adam