  • Data: 2016-06-18 08:41:28
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 07:49:59 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    Moze jest roznica w optyce - ale przeciez w tanim chinskim g... AHD tez nie ma optyki
    zaissa.

    > To się k.... zdecyduj w końcu czy piszesz o kamerkach malinowych za
    > 100-150zł za sztukę czy o kamerkach po 10zł :)
    >
    > Do wyliczeń kosztów liczysz jakiś syf po 10zł, ale jak się dochodzę o
    > parametry to piszesz o kamerce za ponad 100zł.

    ano fakt - zamieszalem. Mozna uzyc dedykowanej 8mp albo usb. Dedykowana ma bardzo
    maly obiektyw i duzo pixeli (takich teraz uzywam), a usb malą rozdzielczosc ale
    wiekszy obiektyw (tania).
    Nie znalazlem zadnego porownania kamerek usb co do jakosci obrazu.

    tak przeglądam chinczyka

    http://pl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=ip+cam
    era+module&catId=&initiative_id=SB_20160617223234

    moze tam by wygrzebal cos sensownego do zabawy. Wiem, wiem - nie znam sie na
    profesjonalnym monitoringu :-) I nie zamierzam.

    Sójka rano sfocona :-)

    b.