eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-28 14:33:10
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 28.05.2023 o 12:24, FEniks napisał:

    > Zatem czynników jest znacznie więcej. Tym bardziej nie widzę
    > uzasadnienia, by się męczyć wśród nieskoszonych trawników.

    To naturalne, że dążymy do łatwości, wygody i doraźnej przyjemności. Na
    tym w końcu opiera się nasza cywilizacja.

    Nie mam jednak przekonania, czy wysterylizowanie otoczenia dlatego, że
    część populacji ulega upośledzeniu cywilizacyjnemu jest słusznym
    krokiem w dalszej perspektywie. Mam pewne obawy, że taką stopniową
    degeneracją dojdziemy do tego, że wyjście na zewnątrz będzie wymagało
    założenia skadandra. Jak na jakieś obcej planecie.

    O, skoro mowa o zakładaniu skafandra i alergenach - kilka fotek z
    ostatnich dni. Jak najbardziej w tematyce grupy, bo o budowaniu. :-)

    https://images91.fotosik.pl/663/5be4205695ffeafa.jpg
    https://images91.fotosik.pl/664/f2852e9e6d45f3b7.jpg
    https://images90.fotosik.pl/664/ae9033b1fb04669a.jpg
    https://images91.fotosik.pl/664/0cbddf32781bca3c.jpg