eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-29 02:56:49
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 27 May 2023 at 20:29:35 UTC+2, FEniks wrote:

    > Jako dziecko spędzałam mnóstwo czasu wśród pól ,łąk, lasów i jezior,
    > praktycznie od wiosny do jesieni, bo rodzice mieli tzw. działkę
    > rekreacyjną nad jeziorem. Nikt tam na łąkach trawy nie kosił, więc
    > raczej nie wychowywałam się w aseptycznych warunkach.
    > Ostatnio słyszałam rozmowę z jakąś p.prof. alergolog czy biolog, że
    > rośliny wraz ze wzrostem zanieczyszczenia powietrza wytwarzają ~grubszą
    > otoczkę białkową w pyłkach i to zwiększa ich alergogenność. Może coś w
    > tym jest. U mnie kłopot zaczął narastać odkąd przeprowadziłam się z
    > dużego do jeszcze większego miasta.

> [...]
    To jest pseudomedyczny bełkot.

    Przyczyna alergii jest zawsze hybrydowa.

    Jeden czynnik aktywuje podatnośc na alergię, a drugi czynnik ją wywołuje.

    Dokładnie tak jak było z koronawirusem.

    Osoby aktywowane pierwotnie hybrydowo, reagowały wstrząsem anafilaktycznym na
    obecnośc wirusa i szybkim zgonem.

    W literaturze opisany jest przypadek weterynarza, który zbiedniał i
    szczepi członków rodziny rzekomo szczepionka na grypę ( 100 lat temu w UK !!!)
    a w rzeczywistości szczepi członkó rodziny jadem pszczelim,
    aby po użądleniu przez pszczołę, osoby aktywowane hybrydowo
    zostały porażone wstrządem anafilaktycznym, a weterynarz zgarnął ich kasę jako
    spadkobierca

    A w przypadku traw, pyłków, mechanizm jest następujący.

    Osoby sa aktywowane detergentami, których pralki nie wypłulują w 100%
    a te detergenty obecne na odzieży sa światłoczułe i reagują pod wpływem
    promieniowania słonecznego i sie rozkładają i uwalniają np. drazniący chlor

    Chlor drazni płuca, drazni skórę, a obecny jest też w wodzie pitnej

    A sama alergię nie wywołują pyłki traw, tylko samo koszenie trawy przed pyłkowaniem.

    Rośliny p;rzed kwitnieniem wprowadzają do częsci kwiatowej środki ochronne,
    toksyczne, które je chronią
    przed spożyciem przez zwierzeta, żywiące się trawą, a także wprowadzają substancje
    toksyczne, zabezpieczające przed chorobami.

    I koszenie traw obecnie to nie jest żadne koszenie znane z uprawy łaki, czyli
    koszenie na siano,
    ale jest to koszenie sieczkowane,
    czyli jedno źdźbło trawy jest przecinane wielokrotnie i na ziemi pozostaje pocieta
    sieczka.

    To wtedy sa uwalniane tony substancji toksycznych z traw, które wywołują alergię u
    osób uczulonych hybrydowo detergentami światłoczułymi, chlorem, pestycydami,
    antybiotykami

    A test pyłkowy na alergię dlatego jest pozytywny,
    gdyż osoba została uprzednio aktywowana hybrydowo
    i zareaguje alergicznie na pyłki traw jak i na samą mokrą sieczkę z pociętej trawy.

    Każdy może to sam sprawdzić na sobie.

    Na wsiach alergia na półki traw się nie pojawiała, gdyż wysoka trawa była koszona
    przez kosiarkę na siano,
    a nie na sieczkę i nie wydobywały się do powietrza tony substancji toksycznych z traw

    Niektóre rośliny chronią się i bronią, umieszczając w młodych pędach nawet kwas
    solny.

    To dlatego miejscy kosiarze trawy cięzko choruja i żyja krótko
    a rolnicy koszą trawę przez 50 lat i dłużej i nie chorują od tego.

    Kosiarka do trawy na wsi odcina źdźbła trawy w całości, gdyż ich przeznaczeniem jest
    siano na paszę i jako wyściółka.

    A trawa w miastach jest koszona na sieczkę, jako odpad do utylizacji
    i 1. źdźbło trawy jest cięte na sieczkę nawet 20 razy
    emitując 20 razy więcej substancji, które trawa umieszcza ochronnie w źdźbłach

    Czyli osoby aktywowane hybrydowo powinny unikać miejsc sieczkowania trawy w miastach,
    bo nie jest to koszenie łąki na wsi.

    Czyli bieliznę zawsze suszymy na balkonie, koszule, kurtki, wszystko co ma kontakt z
    ciałem, emituje niewypłukane detergenty,
    bo one się rozkładają pod wpływem promieniowania słonecznego UV i sa rozwiewane na
    powietrzu.

    A gdy suszone w lazience to brak zarówno UV jak i przepływu powietrza i toksyczne
    detergenty pralka pozostawia na praniu,
    bo suszenie łązienkowe tych detergentów nie usuwa.

    Alergologia nadal raczkuje co pokazał COVID-19 i stosowanie wadliwego testu PCR,
    który wykrywał i traktował fragmenty nieaktywnych koronawirusów, jako żywe, aktywne
    wirusy, mnożąc liczbę fałszywie pozytywnych pacjentów x 100

    Wynalazca testu PCR dostał za niego Nagrodę Nobla ale zakazał jego komercjalizacji, z
    uwagi na wadliwośc, ale zmarł rok przed pojawieniem się COVID-19
    i test PCR zostal skomercjalizowany i sprzedany w miliardach pakietów.