eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-29 01:20:57
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-28, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > W przypadku pojawiających się "na starość" alergii, Twoja teza jest w
    > zasadzie chybiona i to mocno. Alergie kiedyś, dotyczyły głównie młodych
    > ludzi, którzy zyskiwali odporność i ta droga Twojego rozumowania jest
    > OK. Coś się jednak zmieniło i na skutek NIE sterylności a wręcz
    > odwrotnie, nasilenia zanieczyszczeń, jak również innego pokarmu,
    > przetworzonego, osoby dotąd odporne zaczynają mieć alergie na różne
    > okazje. To zjawisko, które kiedyś było pomijalne, jest od kilkunastu lat
    > i się nasila. Może źle przeczytałeś artykuł? Sporo jednak jest innych w
> [...]

    Poza tym, czynniki środowiskowe są często trudne do ogarnięcia. Jak
    byłem młodszy, to miałem alergię na wiele rzeczy i te alergie poznikały
    jak się odchudziłem co siłą rzeczy związane było zapewne z jakimis
    czynnikami żywnościowo-metabolicznymi. Przy czym nigdy nie jadłem
    nałogowo klasycznego, smieciowego żarcia.

    --
    Marcin