  • Data: 2022-12-28 10:12:42
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2022 o 23:24, Janusz pisze:
    > Guzik prawda, na allegro mało co jest, ja kupę części w chinach kupiłem.
    >
    > Może dla Ciebie to bułka z masłem.
    > Przecież on nie ma o pompie pojecia.
    >
    > Ja się na tym nie znam. JAk
    > Przecież ci napisałem a nawet policzyłem.

    gdzieś sie nie rozumiemy.

    cytuję:
    Na allegro są do kupienia wszystkie
    części potrzebne do zrobienia każdej pompy
    koniec cytatu.

    ja nie wiem jakie są potrzebne części, zeby pompa ciepła grzała wodę w
    bojlerze, na potrzeby co i cuw, więc sobie nie policzę, nawet mniej
    wiecej ile to może kosztować. A najbardziej, po ilu latach mnie się to
    zwróci, zakładając całkowite zużycie gazu za 2022 rok na poziomie 2 tyś
    złotych

    jeśli te części policzyłeś, to bardzo ładnie proszę dal linka, bo nie
    potrafie znaleźć.

    ToMasz