  • Data: 2023-01-10 15:42:54
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Jan 2023 09:43:50 -0800 (PST), WS

    > O ile do prostego kotła mozna dokupic i banalnie zamontowac nieoryginalny
    > sterownik, to do pompy ? hm, nie szukalem, ale stawiam, że trudniej...

    Zależy od pompy, dlatego ja wybrałem taką (polską) pompę gdzie sterownik
    jest na PLC i powszecnie dostępnych aparatach, a wysterowane to wszystko
    jest równie polskim panelem. Wszystko jest modułowe, więc nawet za 20 lat
    nie powinno być problemu aby to podmienić dwoma ruchami śrubokręta. Co
    innego jakiś Panas, LG itp. tam mają dedykowane płyty, sterowanie itp.

    --
    Pozdor
    Myjk