    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lampa do projektora
    Date: Tue, 22 Jun 2021 15:50:14 +0200

    W dniu 22.06.2021 o 15:34, Czesio Wesoły pisze:
> [...]
    czasami po zmianie kanału w telewizji (dvbt) lub głośności trzeba odczekać kilka
    sekund na efekt

    > Chyba nie nie chodzi o głowicę i muxy :(
    > Problem dotyczy również głośności. Czasami po wciśnięciu Volume+ /- , pasek
    głośności pojawia się na ekranie po kilku sekundach. I to zjawisko obserwuję również
    przy oglądaniu ze źródeł HDMI (niekoniecznie dvbt)
    > Ale tak jak pisałem, ta bolączka nie dyskwalifikuje tego sprzętu, czasami jest po
    prostu pewną upierdliwością :)

    Nie wiem jakie masz dokładnie Screeneo, ale miałem przez moment kupiony
    w Lidlu na mega promocji niby właśnie Screeneo. Wziąłem na próbę, bo
    1200 zł za projektor FullHD z dobrą jasnością na papierze to była bardzo
    dobra cena, ale tak szybko jak kupiłem, tak oddałem.
    Beznadziejny obraz, wyprane kolory, do tego nie mogłem złapać ostrości w
    pełni na całej powierzchni ekranu. Albo był ostry środek albo brzegi. Do
    tego głośny niczym suszarka. Oddałem w te pędy i kupiłem wspomnianą
    Optomę HD27e - przepaść w jakości i doznaniach (na plus oczywiście).

    Pzdr
    --
    /__/_* /