  • Data: 2022-10-04 08:41:00
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2022 o 13:53, M M pisze:
    > To chyba uszczelnili (znaleźli jakiś kruczek prawny by wypłacać tylko raz na
    gospodarstwo), ale teraz może być dużo zamówień na nowe liczniki. Tylko to niestety
    trwa kilka miesięcy - niedawno przerabiałem głupie zwiększenie mocy (wymiana
    ogranicznika mocy ETIMAT T 3x16A na 3x32A bez żadnych innych zmian), trwało 3
    miesiące...

    Luksus. Ja w Tauronie czekam od marca, przy obecnych prognozach cen przestało mi
    zależeć,
    więc po drugim przypomnieniu olałem i zobaczymy czy kiedyś do mnie dotrą... ;)