    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 19 Oct 2022 05:32:56 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1>
    <ti69hk$tnn$4$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <tiambc$pi$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <tiik4k$ngk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 19 października 2022 o 02:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > >
    > Na razie nic nie powiedziałem o swojej wycenie.
    > Pytałem o twoja. Czy dobrze zrozumiałem ze dla ciebie nawet jak 100%
    > budzetu pojdzie na wojsko to jest ok? Nie ma limitu?
    >
    > Serio, to proste pytanie, ile % budzetu mozemy przeznaczac na wojsko,
    > pamietajac ze pieniadze nie rosna na drzewach i jest tez sto innych
    > wydatków takich jak policja, słuzba zdrowia, szkolnictwo etc.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
> [...]
    Pytasz na ile się wyceniam. Po tym co napisałeś wzór jest prosty. Wez swoja wartość i
    pomnóż przez minimum piec. I będziesz wiedział na ile się cenie w stosunku do ciebie.
    Wygląda na to że uważasz że najlepiej tyle żeby na żołnierzy przy pomniku nieznanego
    żołnierza wystarczyło. 3% to już za dużo a jak więcej niż 3% to od razu zrobić
    referendum pod patronatem agresora czy się poddać. Wybór nieduży bo tylko dwa
    kierunki. Jak okupant będzie mordował to odwrócisz głowę a całkiem możliwe że go
    nakierujesz na kogoś kogo nie lubisz, na przykład na mnie. Życie nie ma ceny. I jak
    trzeba będzie poświęcić 100% bo będzie taka potrzeba to jestem za tym żeby poświęcić
    100%. Po to żeby zamiast mnie ginącego za swoją wolność ginął najeźdza chcący zmusić
    mnie do swojej wolności. Obstawiam że nie zrozumiałeś co napisałem.