  • Data: 2021-07-21 11:29:32
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-20 o 12:49, adam pisze:
    > Nie całkiem na temat grupy, ale nie ma lepszej.
    > Nowa lodówka Samsung. Po ostatnich burzach były przerwy w zasilaniu, po
    > włączeniu energii lodówka nie włącza się, tylko zaczyna piszczeć.
    > Uruchamia się dopiero po wejściu w ustawienia.
    > Wyjeżdżam teraz na urlop i gdyby wyłączyli prąd to nie będzie miał kto
    > nacisnąć i po powrocie wszystko z lodówki będzie do wyrzucenia.
    >
    > Czy to normalne w nowych lodówkach czy jakiś defekt?
    >
    > Dzwonię do Samsunga - konsultant mówi, że to defekt, prosi poobserwować.
    > Po obserwacji dzwonię drugi raz - inny konsultant mówi, że tak ma być bo
> [...]

    Bo to nie lodówka, tylko "inteligentna" lodówka. Czyli komputer z
    funkcja chłodzenia produktów i widocznie chłodzenie nie jest czynnością
    dominującą ;P

    A tak na serio, to jednak jest lodówka, ma działać 24/7/365, wstawać
    nawet po zaniku zasilania.
    Proteza to podłączyć pod UPS. Ale pozostaje kwestia na ile czasu tego
    prądu zwykle brakuje i czy UPS da radę podtrzymać tak długo.

    Ja mam nówke samsunga dwudrzwiową, jest nalepka, że jakiś inwerter jest.
    Nie dociekałem po co i czy to ściema marketingowa i możnaby się bez tego
    obejść, ale wtedy nikt nie kupi. Wstaje za każdym po zaniku zasilania. U
    Ciebie piszczy, może właśnie jakaś przetwornica ma problem z wstaniem i
    dopiero po programowym resecie (wejście w ustawienia) jest w stanie
    ruszyć. Jak dla mnie to awaria, a nie "jeździc, obserwować".

    --
    viktorius