  • Data: 2016-07-19 10:32:04
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie
    > oglada. Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy
    > raz je ogladalem. Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio
    > sie nadaje.

    Ja to mogę potwierdzić.
    Kiedy moja plazma odmówiła dalszej współpracy, a dawno to było,
    przeszedłem na projektor. I do tego czasu do dzisiaj nie posiadam
    telewizora.
    Chociaż nie, tak na prawdę to posiadam, ponieważ z plazmy zrobiłem
    stolik na sprzęt audio. Wygląda to wyśmienicie. A w dodatku
    można tą plazmę włączać, bo wyświetla losowo migoczące kolorowe paski
    w stylizacji dark ambient house IDM techno.
    Ale włączam tylko dla koleżanek, bo żre prąd jak surowy boczek.