  • Data: 2022-05-20 17:25:18
    Temat: Re: Majowe prace budowlane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 20 maja 2022 o 17:01:59 UTC+2 Lisciasty napisał(a):

    > Czort z bzykaczami, pisz pan jak tam się owce miewają :]
    >
    > L.
    Co chcesz wiedzieć. Ile malutkich owieczek arabom na szaszłyki sprzedał? Albo że
    złapał w sidła ileś lisich mam i je zatłukł kijem przez co małe liski poumieraly z
    głodu? Chwalił się zabijaniem złapanych w sidła lisów. Bo on jak ten pasterz z bublii
    chroni owce przed dzikimi zwierzętami żeby je samemu zabić i sprzedać.