  • Data: 2020-06-30 16:40:26
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    30 Jun 2020 03:59:57 GMT, Budzik

    > O fuck, co oni tam za technologie wymyslili...? ;-O

    Nie wiem, ale to nie były jeszcze wcale najdroższe narzędzia. ;P

    > Ok, dzieki za wyjasnienia.
    > Za jakis czas zobaczymy co z tego wyjdzie. :)
    > Musze sie rozgladnac po lokalnych ziutkach
    > i zobaczyc co oferuja.

    Jasne, tylko trzeba oglądać poprzednie instalacje, bo jak patrzę co czasem
    ludzie na FB pokazują to po prostu woła o pomstę do nieba.

    Swoją drogą moim rodzicielom dzisiaj, po 6 tygodniach czekania na PGE, w
    końcu wymienili licznik na dwukierunkowy. Pech chciał, że wczoraj, gdy to
    na Wawę szła nawałnica co to jej mizerny czaskoski nie zatrzymał siłą woli,
    trzepnął piorun (chyba) w transformator i poleciała im jedna faza -- w tym
    akurat lodówka się sypnęła (i jeszcze stary licznik też przestał działać).
    Znaczy dążę do tego że moje uprawnienia działają hehe ;)

    Teraz ja czekam na wymianę licznika w obecnym starym domu i w nowym. Czyli
    pewnie dopiero za miesiąc się doczekam... :/

    --
    Pozdor
    Myjk