  • Data: 2013-11-17 10:48:42
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 listopada 2013 10:17:45 UTC+1 użytkownik M. napisał:

    > Więc zamiast się śmiać lepiej pomyśl i policz.

    Takie podgrzewanie robisz raz. Pozniej podgrzewasz baniak od sredniej
    wynoszacej gdzies 20-30stC. Markowi sie cos po prostu pochrzanilo, jest
    tu wiecej instalatorow -> ile kW mocy zrodla ciepla zakladacie na osobe?
    0,25kW - to jest standard i wcale nie wyliczony na to ze trzeba miec
    kalendarzyk i zapisywac sie na kapiel :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.