  • Data: 2023-02-04 17:49:04
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 lutego 2023 o 10:34:22 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    pracowników elektrowni będą >zbudowane nowe domy i stworzą małe miasteczko w lesie.
    Wszystko piękne, nowe i za niewielkie pieniądze dla >mieszkańców.
    > Dobrze kombinujesz
    > I teraz pomyśl że ci ludzie i ich rodziny będą chcieli zakupy zrobić, na siłownię,
    do sauny iść.
    > Latem w nadmorskiej smażalni rybkę piwem popić.
    > Samochody im się czasami popsuja opony będą potrzebowali zmienić czy chociażby
    jagody z okolicznych lasów kupić.
    > Ich dzieci do szkoły będą musiały chodzić
    > Itp
    > Rozumiesz?
    Dlaczego ja mam myśleć a ty w tym czasie możesz być jak zwierzątko co je, robi kupę i
    chce żeby go pogłaskać. Po uruchomieniu w elektrowni będzie pracowało ok 2000 ludzi.
    Dla nich powstanie miasteczko. Dwa tysiące pracowników da z rodzinami miasteczko 5-10
    tysięcy ludzi. Dalej chcesz wiedzieć gdzie 5-10 tysięcy ludzi w nowym miasteczku
    będzie robiło co napisałeś? Czy może piwo od rybki tak ci zjebało mózg że tam już
    błoto jest a nie zwoje?