  • Data: 2022-12-05 07:44:22
    Temat: Re: Mocowanie taśmy LED do betonu
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.11.2022 00:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Profil alu - 10zł za metr jeszcze niedawno kosztował.
    > I mozesz go przykleić na mamuta.

    No a jeśli zdecyduję się na profile, to jak je mocować do betonowego
    sufitu? Ty proponujesz klej, ale ktoś inny kołki. Kołki wydają się słabe
    z tego względu, że aby to zrobić dobrze, trzebaby fazować otwory w
    profilu, a tam za bardzo nie ma z czego fazować. Mi najbardziej
    pasowałby klej montażowy, ale nie mam pojęcia jak będzie trzymał się
    gołego betonu.