  • Data: 2022-10-08 13:01:56
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2022 o 06:10, Cavallino pisze:

    > To są fakty.
    > Wystarczy sprawdzić pierwszy lepszy artykuł o tym za ile chcą sprzedawać
    > prąd samorządom - jest ich zatrzęsienie.
    >
    > Było 300-400 zł, teraz ma być ponad 2000.
    > Biznes już dostaje oferty na ponad 3000.

    "Wystarczy poczytać artykuł", "teraz ma być", "dostaje oferty" - nie są
    qrwa fakty, tylko jakieś wróżby.

    > Nie, z Polski.
    > W tym brunatnym.

    Elektrownie na węgiel brunatny, to tylko część naszej energetyki,
    największy dostawca PGE ma około 40% udziału w rynku i musi kupować
    węgiel z poza kraju, po cenach giełdowych.

    > Albo OZE, którego koszty praktycznie w ogóle nie wzrosły (nie licząc
    > wzrostów sztucznie wywołanych wzrostem ceny prądu z gazu).
    > A ceny sprzedaży prądu wzrosły 10 krotnie.

    OZE to sobie od przyszłego miesiąca możesz w wsadzić wiesz gdzie.

    > Czy durny pisior już się nie zastanowił o co chodziło?

    PIS mi lata koło chooja podobnie jak takie ćwoki jak ty.
    Nie potrafisz normalnie dyskutować to spierdalaj.