  • Data: 2022-02-14 21:25:12
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-12 o 22:20, Uzytkownik pisze:

    > Po co to napisałeś?

    Bo tak to widzą być może ludzie z zewnątrz. Ja widzę to tak z zewnątrz.
    Dorośli ludzie a zachowją się jak banda gówniarzy.

    > Skoro masz to w doopie to daj sobie spokój z komentowaniem i nie stawaj
    > po żadnej stronie. Zenuś to naprawdę totalny psychopata. Jeżeli Ciebie
    > nie interesuje w którą stronę "spojrzał tusk", a co powinien Kaczyński
    > to po prostu nie czytaj tego i nie odpowiadaj.

    Niby czemu? Zachowania ludzkie od lat fascynują psychologów. Zauważanie
    pewnych rzeczy nie jest opowiadaniem się po którejś stronie, czy choćby
    ocenianie. A wymaganie kultury w przestrzeni publicznej to chyba nic
    zdrożnego?

    Pozdro.. TK