  • Data: 2022-02-14 21:48:22
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-12 o 22:11, Uzytkownik pisze:

    > No i widzisz w tym jest właśnie problem, że tacy jak Ty mają to rzekomo
    > w doopie, ale swoje 3 grosze zawsze muszą wsadzić nie tam, gdzie leży
    > problem i tylko swoim zachowaniem eskalują agresję. Zamiast dojebać
    > temu, kto naprawdę zawinił to kierują swoje pretensje do tego kto się
    > próbuje bronić.
    >
    > A wystarczyłoby przestać popierać debili i frustratów i byłby spokój.

    Czy Ty przypadkiem nie próbujesz umieścić mnie w jakimś miejscu tego
    gównianego problemu? Nie widzę kto tu zawinił i nie interesuje mnie to.
    By to wiedzieć kto zawinił musiałbym poświecić temu czas, wyrobić sobie
    pogląd i zająć stanowisko. Ale sorry. Poświęcanie na to czasu to kpina z
    ludzkiego intelektu. Zajrzałem tu i widzę co widzę. Napisałem jak to
    wygląda by może skłonić np. Ciebie do refleksji. A Ty odbierasz mi do
    tego prawo i przyklejasz łatkę uczestnika konfliktu? To tak jakby dwóch
    meneli srało co dzień w twojej klatce schodowej i jarało szlugi. Na
    zakończenie dnia napieprzali się po ryjach a Ty nic byś z tym nie robił,
    bo jak sprzedasz jednemu i drugiemu kopa w dupę by tego więcej nie
    robili to będzie znaczyło że opowiedziałeś się po którejś ze stron. Mało
    tego. Przyjdzie sąsiad i Ci powie, że jak Ty tak możesz kopać w dupę
    zacnych meneli, bez wnikania który zawinił. Twoim zdaniem to jest
    normalne? Nie coś takiego mi sugerujesz? Syf jaki robią ci oficjele na
    tej grupie trzeba piętnować, bo to gówno rozleje się na wszystkie
    dziedziny naszego życia. A powinno być inaczej. Wypierdalać przygłupy z
    miejsca naszych dyskusji. Jak grupa się nazywa? Może mi przypomnisz?
    Dlaczego to tolerujesz i odbierasz mi prawo krytykowania tego co
    ewidentnie nie powinno mieć tu miejsca?

    Pozdro.. TK