  • Data: 2020-06-29 18:38:44
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 14:44:37 UTC-5 użytkownik Kadar napisał:

    > Kiki, na pewno ale nie na tym etapie. regularnie jeżdżę i oglądam i jak na razie
    szkoda czasu na takie pierdoły. Ewidentnie coś się nie nadaje to odwracam się i już
    głowy sobie nie zawracam. Uprzedzam Kiki, rozczarujesz się. To zupełnie inny rynek
    niż polski. Trzeba na to inaczej patrzeć inaczej nigdy bym nie kupił.
    > Jak już będę blisko to na pewno pokażę.
    > K.

    Gdzie to jest? Grecja? Portugalia?

    Zbadaj ceny materialow. Bedziesz wiedzial ile cie zakosztuje ewentualne rozbudowanie
    czy wymiana dachu.

    Ja robilem remont domu (zrywanie tynkow, nowe instalacje, ocieplenie ale nie ruszalem
    dachu) i na jedna osobe to jest trudna praca ale do zrobienia.

    Jak mozesz zaoszczedzic 100-150-200kpln robiac taki remont czegos co juz jest to imho
    warto. Jak masz sie cackac i zyskac 50-70kpln. IMHO nie warto. Ale to juz inna
    historia.