  • Data: 2020-06-29 18:34:18
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 17:38:44 UTC-5 użytkownik Kadar napisał:
    (ciach sytuacja kiepska)

    > Też już pisałem. Nie istnieje.

    > Chyba na taki mnie nie stać. Te które oglądam nie mają dokumentacji.

    Ty sie zastanow czy kupujesz dom czy kupujesz sama dzialke.

    Moze zmien perspektywe?

    Jak to jest takie stare i w takim slabym stanie (brak izolacji, ocieplen, grzybek,
    wentylacja slaba) to moze po prostu kup co jest, zaloz budzet na jakies poprawki ale
    planuj wyburzenie i budowe nowego?

    Wtedy nie na mury patrzysz a na dzialke i ewentualne usytuowanie nowego i czy calosc
    wyglada ustawnie.

    A w tym co kupisz mieszkaj se pare lat. Na ogrzewaniu nie zbankrutujesz, grzyb cie
    nie zabije od razu szczegolnie jak zadbasz o ocieplenie.
    A piec czy jakas fotowoltaike czy solary mozesz potem przelozyc do nowego.

    A mur jaki jest to widac. Ujme to inaczej, dobry mur poznasz. A jak nie widac czy
    dobry bo zamalowany czy zasloniety czyms to prosciej zalozyc ze nie jest dobry.

    Powodzenia!