  • Data: 2020-06-28 23:44:55
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Strach teraz przez tego covida gdzieś dalej się ruszyć, jeszcze w trakcie
    > pobytu dowiem się, że po powrocie "zapraszamy na 14 dniową kwarantannę..."
    > Miałem być w drugiej połowie lipca i wszystko odwołałem. Może we wrześniu
    > się trochę uspokoi.
    > Ale dzięki za zaproszenie, będę pamiętał :-)
    > TG

    Już się uspokaja i tutaj. Nawet podróżować można między prowincjami. Turyści
    niemieccy wyposzczeni ruszyli szturmem na Mallorca. Na wyspach już od dawna można
    więcej. Hiszpanie nie odpuszczą wakacji bo to zabiłoby ich przemysł turystyczny.
    Niektórzy naprawdę mocno podupadli.
    W sierpniu wszystko ruszy po staremu.
    K.