eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-18 17:56:13
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2022 o 17:24, ToMasz pisze:

    > nie. Po prostu bawi mnie, gdy rozmówca nie przyjmuje do wiadomości
    > moich argumentów, a rok czy dwa lata później, sam wszystkich
    > przekonuje że ja wtedy miałem racje.

    Jeżeli powołujesz się na jakąś, rzekomą dyskusję to przypomnij o jaką
    dyskusję chodziło, albo wskaż tę dyskusję. Bo tak to nie wiadomo o co Ci
    chodzi i co chodzi po głowie. Zachowując się tak jak teraz, wychodzisz
    na typowego awanturnika.

    Co zaś się tyczy przykręcania grzejników. Zaprzeczysz, że tam, gdzie
    lokatorzy nie rozliczają się z prawdziwego zużycia np. mierzonego
    podzielnikami czy licznikami energii, zakręcanie grzejników przez
    określonych lokatorów nie przynosi im oszczędności? Zaprzeczysz, że
    nawet jak ktoś ma podzielniki i zakręci grzejniki to jego lokal jest
    częściowo podgrzewany przez sąsiadów i podzielniki także będą
    rejestrowały to ciepło?

    > Ale zostawmy to, na serio nie mam zamiaru się kłócić.

    Skoro chcesz to zostawić w spokoju to po co to w ogóle przywołujesz? To
    co robisz, zaprzecza Twoim obecnym deklaracjom, że nie masz zamiaru się
    kłócić.

    > Zenek Ci wystarczy,

    Po co po raz kolejny uskuteczniasz te sarkazmy? Po co piszesz o
    trollowaniu? Tym bardziej, że sam trollujesz.

    > spadam

    I to jest najlepsze co możesz zrobić. Szkoda tylko, że tak późno na to
    wpadłeś.

    > Miłego dnia

    i wzajemnie.