  • Data: 2021-07-21 17:40:43
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Z doświadczeń poza-internetowych wiem, że ten dość oczywisty punkt
    > widzenia nie zawsze spotyka się z akceptacją, szczególnie wśród tzw.
    > miejskich ekologów.

    Odczuwasz potrzebę bycia akceptowanym przez wszystkich?

    > Różni ludzie różnie reagują na eksperyment wagonika. To powyższe to
    > jedna z wielu możliwych reakcji.

    Nie wiem, jak ludzie reagują. Ale jeśli komuś wydaje się, że potrafi dać
    idealne rozwiązanie tego dylematu, to raczej nie zrozumiał swojego
    miejsca na świecie.

    > Neutralność nie dotyczyła mnie. Pisałem zresztą wyraźnie, że jest to
    > przeciwne moim własnym odczuciom. Neutralność dotyczyła bilansu żyć
    > zwierzęcych

    Czyli chyba Ty nie zrozumiałeś tego miejsca, jeśli tak to widzisz...

    Neutralność bilansu? Co to niby za twór? Nie ma mowy o żadnej
    neutralności, skoro Ty w to ingerujesz i w oczywisty sposób pomagasz
    jednemu ogniwu łańcucha pokarmowego. Neutralnie to lis porywałby
    jagniątka i nakarmił nimi swoje młode. Z całego miotu (tak się mówi w
    przypadku owiec?) przetrwałoby kilka i już.

    --
    Ewa