  • Data: 2020-11-23 15:59:57
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Ja tam ma być tylko składzik to taniej i łatwiej wyjdzie sam
    > strop. Jak będziesz regularnie korzystał, to ocieplaj dach. Ale
    > przy ogrzewaniu też będzie już zawsze drożej.

    Z tymi domami które ogladałem to jest tak, ze na poddaszu mozna
    wygospodarowac czasami 20 metrów a czasami 50 (parterówka)
    I juz mi przyszło do głowy pare pomyslów na ta przestrzeń :)
    Z drugiej strony jak sobie na szybko policzyłem koszt wełny to by to
    było jakies 5 tysiecy na ocieplenie dachu. Bardzo nieduzo na uzyskanie
    takiego dodatkowego nawet niepełnowartosciowego metrazu.
    Oczywiście te 5tysiaków to wełna i DIY.

    > Kłaść nie trzeba, sam mam tak jak opisałeś. Z zalet, to nie trzeba
    > się zastanawiać tyle jak się po dachu chodzi, gdzie nogę postawić.
    > Masa desek wygłusza także poddasze w jakimś stopniu. Z wad, to
    > masa dachu, dostęp do pokrycia od wewnątrz, cena i robocizna.

    Dzieki wszystkim za wyjasnienia - znowu mi sie troche poukładało w
    głowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia