  • Data: 2019-07-12 23:07:23
    Temat: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-12 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Co to znaczy dwie warstwy?
    Kleisz jedną a potem drugą, ja mam pierwszą 10cm a drugą 5cm,
    tyle ze ja kleiłem pianką, na termografii wychodzi idealnie,
    a jak jest jedna warstwa to każdą płytę widać. Jednak te szpary
    trochę strat dają. No i strop dobrze ociepl.

    > Ze dla 15cm dac 2 x po 7 styropianu? Czy styropian z tymi zakładkami nie
    > załatwia tego samego problemu?
    Załatwia. Jak ja robiłem izolację 10lat a moze więcej lat temu to
    jeszcze były
    chore ceny na niego dlatego tak zrobiłem, kleiłem sam.

    > ech... okna wymieniane ładnych pare lat temu.
    No to pozamiatane.

    > Potem regulowane, wymieniane szyby tam gdzie sie rozszczelniły.
    > Obecnie ich wymiany z roznych wzlgedów rodzice chcieliby uniknac.
    Wiadomo., ale to tak na przyszłość, na termowizji widać ile ciepła ucieka
    właśnie oknami.

    --
    Janusz