    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC a GAZ
    Date: Sat, 7 May 2016 22:18:27 +0200

    Dnia Sat, 7 May 2016 21:35:54 +0200, gobo napisał(a):

    > Pompa ma możliwość chłodzenia - zależy mi na tej opcji i tylko taką
    > pompę chcę.

    Dziś praktycznie każda PC ma możliwość chłodzenia. Nawet Panasonic odpuścił
    sztuczny podział (sprzęt ten sam, różnica w sofcie).

    > Powietrzne pompy jakoś nie wzbudzają mojej sympatii ze względu na hałas
    > - dookoła mam park i las i chciałbym czasem wyjść na zewnątrz i
    > delektować się błogą ciszą:)

    W okresie, gdy warto wyjść do ogrodu, pompa nie ma zbyt wiele do roboty
    przy grzaniu CO/CWU. Klimatyzacji w domu też nie zrobisz z tego powodu?

    Jak dla mnie chcesz bez sensu wydać blisko 20k, bo "znajomi mają", bez
    żadnego innego sensownego powodu (nie masz działki 300m2 za Suwałkami).
    Twój wybór, ale skoro już pytasz, to możemy spróbować Ci to wybić z głowy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl