    Subject: Re: PC a GAZ
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 7 May 2016 22:30:17 +0200

    Hej,
    Nie patrzę na instalację z pompą ciepła na inwestycję, która ma się
    zwrócić. Chcę raz zapłacić i mieć później małe rachunki. Teraz zarabiam
    w miarę ok i nie byłoby problemu płacić po kilka tysięcy rocznie za
    ogrzewanie. Ale co będzie za 10-15lat? Oprócz tego dużo podróżuję
    samochodami i samolotami - a niech mi się coś stanie... Chciałbym by w
    takim przypadku żona była w stanie sama ze swojej pensji opłacić
    rachunki i by sobie w domu mieszkała. Już mam teraz jeden dom - kostkę z
    lat 80-tych, która pomimo ociepleń jest cholernie ciężka do ogrzania, ma
    pełno mostków, z którymi nic nie da się zrobić. Wydawałem tysiące na gaz
    rocznie, a w domu i tak było zimno. Teraz wolę więcej zainwestować na
    starcie i później nie odczuwać rachunków w budżecie domowym.

    Aaa- nie mam miejsca na działce na sondę poziomą.
    Docelowo chcę dokupić działkę sąsiednią, ale to może za rok, może dwa.
    Wtedy miałbym dodatkowe 1200m2 na taki wymiennik.
    Piotr