  • Data: 2020-09-06 21:40:52
    Temat: Re: PLC a elektrozawory
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 września 2020 21:20:06 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No i to jest właśnie to. Żaden automatyk nie podejdzie jak coś takiego
    > zobaczy, jedynie elektronik-hobbysta. Za to małymi środkami całkiem
    > fajne rzeczy można zrobić.

    no własnie - wszystko sie rozbija o cenę. Gdybym te opcje które mi robi moja
    samoróbka chciał zamówić to strzelam że sprzęt kosztowałby mnie mniej niz z 5
    tysięcy, a programista drugie tyle. A jednoczesnie zostałby problem z serwisowaniem -
    po kilku latach nikt by tego nie umiał obsłużyć, albo znów kosztowałoby krocie.

    b.