  • Data: 2021-11-22 14:45:04
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O co chodzi z tą "wrażliwością" - żeby nie odpinać od PV gdy jest obciążenie? - czy
    coś innego?

    Jedyna dopuszczalna przez manual sekwencja włączania to
    - Aku (sterownik ożywa)
    - PV (pojawia się symbolika wpływu prądu do aku
    - Load (pojawia sie symbol żarówki),

    wyłączanie odwrotnie. Odkąd przestrzegam, nic nie padło. Jeszcze piszą o biegunowości
    (najpierw +, potem -).
    Tego nie przestrzegam, chyba że bezwiednie. Nie mam zdania co do +/- ale myślę że to
    religia automobilowa.

    pozdro
    --
    A S