  • Data: 2017-12-08 15:24:34
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 14:56:54 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > poziomie (ilość zajęć edukacyjnych) bym nie miał czasu wychować i nie wiem
    > jak wychowują się dzieci w ilości >2/3+, jeszcze z jednym rodzicem.
    > Podejrzewam że się nie wychowują.

    Bo ja wiem... Kolega ma czwórkę rodzeństwa, rodzice nie byli specjalnie
    majętni ani nie mieli wyszukanej edukacji, a cała piątka "wyszła"
    na porządnych, wyedukowanych ludzi. Może mieli szczęście, może były
    "inne czasy", nie wiem. Ale jakoś da się to chyba ogarnąć.

    A co do pięćsetki to szczerze mówiąc do tej pory sam nie potrafię
    wyrobić sobie zdania na ten temat. Z jednej strony jest to dobre
    bo trochę normalnych rodzin dzięki temu odczuwa poprawę, kasa wchodzi do
    obrotu w kraju i takie tam. Z drugiej strony jest też dużo patologii, która
    te środki marnuje, a pewnie system weryfikacji i kontroli wymagałby
    kolejnych milionów do wydania, więc z założenia część tej kasy idzie w p.
    Z trzeciej strony, zabierając jednym ludziom kasę i przekazując innym
    ponosi się po drodze koszty, które ktoś musi pokryć. No a z czwartej strony
    jest to też populizm i kupowanie wyborców. Nie wiem czy więcej w tym
    dobrego czy złego, czy może po równo, ale raczej ciężko to ustalić.

    L.