  • Data: 2017-12-08 14:56:55
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 8 Dec 2017 01:40:05 -0800 (PST), Budyń

    > a dlaczego nie chciec? rząd zabiera każdemu po kilka złotych by to
    > przetransferować do pewnej wielodzietnej grupy.

    Która z powodu biedy wywołanej wielodzietnością, albo wielodzietności
    wywołanej biedą, sobie sama (niby) nie radzi. Wiesz dlaczego ja mam jedno
    dziecko? Nie dlatego że mnie nie stać na więcej. Drugiego na obecnym
    poziomie (ilość zajęć edukacyjnych) bym nie miał czasu wychować i nie wiem
    jak wychowują się dzieci w ilości >2/3+, jeszcze z jednym rodzicem.
    Podejrzewam że się nie wychowują.

    I tak się zastanawiam na cholerę tyle czsau i kasy inwestuję, skoro potem
    to moje dziecko będzie musiało odpalać działkę na tych co to im rodzice nie
    zapwenili warunków. Z tego wynika, że nie warto dbać o wychowanie i
    edukację, wystarczy po prostu mieć, dzieci.

    --
    Pozdor
    Myjk