  • Data: 2017-12-08 14:40:12
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 8 Dec 2017 03:29:50 -0800 (PST), Lisciasty

    > jak dla mnie to jest to jedna banda koleżków niezależnie od opcji,
    > jedni drugim ręce myją i czasem posadzą jakąś płotkę ku uciesze gawiedzi.
    > Niejaki Dubieniecki też sobie wolno hasa, choć miał być w ciupe.

    Taka wisienka na torcie to było jak peło, na wespół z wieśniakami, ziorro
    miało pogonić do trybunału i zabrakło palametom AFAIR 5 głosów, bo ze
    stołówki nie wrócili. Ale ile było pieprzenia że się z nim rozprawią.
    Ostatnio się też odgrażali, że postawią przed TS antka i (już)
    eks-premierkę co, w świetle powyższej sytuacji z ziorro, zabrzmiało
    wyjątkowo komicznie.

    > Nie śledzę tych afer na bieżąco więc nie wiem,

    I tak największa aferą był zegarek i ośmiorniczki, oraz nagrania u sowy --
    ludzie to połykali jak pelikany i nadal się niektórzy tym karmią. Tak się
    składa że obecnego ministra mam za płotem i chodzę czasem (nie za często,
    bo mi nerwów brakuje) na imprezy. Co ja się nasłuchałem to moje. ;p Nie,
    nie mam nagrań. :>

    > ale wykazywanie entuzjazmu
    > że oto właśnie zaczęli łapać złodziei jest jak dla mnie naiwnością.

    Akurat w przypadku nietotalnej opozycji, część z jest święcie przekonanych
    że coś naprawiają i łapią złodziei. I nie wiem w sumie czy to nie gorsze od
    udawania że się narawia...

    --
    Pozdor
    Myjk