  • Data: 2018-08-19 21:34:56
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Aug 2018 11:20:38 -0700, Adam Sz. wrote:
    > W końcu kupiłem Nilfiska z 30l pojemnikiem (taki prawie-hotelowy) i
    > dopiero on zaczął się sprawdzać (wystarcza na kilka odkurzeń, małe
    > zapychały się w połowie każdego odkurzania (mam psa z długim włosiem ;)
    > ale jeżdżenie z takim klocem, a tym bardziej noszenie go między piętrami
    > do przyjemności nie należy. Żeby oblecieć swobodnie całe piętro trzeba
    > mieć albo długi kabel (mój ma ~6m) albo często latać i zmieniać gniazda
    > zasilające.
    > Lepiej zmienić gniazdo rury 9m per piętro niż odpinać i nosić tego kloca
    > :) pozdr.

    Ma to sens. Ale potrzeba nieco niszowa - tzn. trzeba spełniać 3 warunki
    "duża powierzchnia" + "kilka kondygnacji" + "stworzenie z luźnym włosiem".

    Ja spełniam tylko dwa z tych warunków - dwa piętra + stworzenie z włosiem
    (żona), i nie ma szans by taka 6m rura była praktyczniejsza od
    akumulatorowego odkurzacza. Ale przy dużo większej powierzchni, to
    faktycznie mogłoby zdać egzamin.

    Z drugiej strony chyba prościej (i pewno taniej?) byłoby po prostu mieć
    taki "hotelowy" odkurzacz na każdym piętrze by nie targać po schodach.

    Mateusz