  • Data: 2018-08-19 22:10:13
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 21:34:57 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ja spełniam tylko dwa z tych warunków - dwa piętra + stworzenie z włosiem
    > (żona), i nie ma szans by taka 6m rura była praktyczniejsza od
    > akumulatorowego odkurzacza. Ale przy dużo większej powierzchni, to
    > faktycznie mogłoby zdać egzamin.

    Nie wiem co Wy tak tych rur się boicie. Przecież to kawałek pustego
    plastiku - 9m rura waży 1,5kg. Mały domowy odkurzacz waży 5kg.
    Akumulatorowy pewnie z 8kg i więcej :) 1,5kg to małym palcem jednej
    ręki można podnieść ;)

    > Z drugiej strony chyba prościej (i pewno taniej?) byłoby po prostu mieć
    > taki "hotelowy" odkurzacz na każdym piętrze by nie targać po schodach.

    Bezsensu marnowane miejsce - i na każdej kondygnacji trzebaby i tak
    conajmniej raz przepinać mu prąd, mimo długiego kabla, który się skręca
    i włazi ciągle pod kółka, a odkurzacz słusznej wagi (pełny waży z 15kg)
    ciągle uderza w meble, futryny etc.

    --
    Adam Sz.