  • Data: 2018-08-20 09:06:17
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-20 o 08:43, Kris pisze:

    > Masz dość specyficzna sytuacje bo futrzaka w domu trzymasz
    Ale dla zwykłego sprzątania to też jest niebo a ziemia. Masz tylko jedną
    rurę jak ze zwykłego odkurzacza którą swobodnie manewrujesz, jest lekka,
    jak masz cały dom do posprzątania to jest ważne bo odmachania nie bolą
    ręce, nie ma furanów kurzu, ssie mocniej od zwykłego bo ma minimalne
    filtry albo tylko cyklon jak mój, a turbina jest podwójna więc siła znaczna.
    > Ja tez od 10 już lat przymierzam się do odkurzacza centralnego- praktycznie
    wszystko mam przygotowane, u mnie wystarcza dwa gniazda(po jednej na kondygnacji)
    > I miałem to kończyć jak dotychczasowe dwa zelmery ducha wyzioną. A wyzionąć nie
    chcą;)
    > A teraz to się zastanawiam czy w ogóle będę centralny robił. Dwie zalety ma:
    cichszy i mniej kurzy
    Ale kurzu Ci nie pozbiera, musisz po nim myć podłogę, ja nie muszę, ja
    tylko lekko przecieram bo to wystarcza chyba że są plamy np w kuchni.

    --
    Pozdr
    Janusz