  • Data: 2018-08-20 08:43:16
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 20:20:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Lepiej zmienić gniazdo rury 9m per piętro niż odpinać i nosić tego kloca :)

    Masz dość specyficzna sytuacje bo futrzaka w domu trzymasz
    Ja tez od 10 już lat przymierzam się do odkurzacza centralnego- praktycznie wszystko
    mam przygotowane, u mnie wystarcza dwa gniazda(po jednej na kondygnacji)
    I miałem to kończyć jak dotychczasowe dwa zelmery ducha wyzioną. A wyzionąć nie
    chcą;)
    A teraz to się zastanawiam czy w ogóle będę centralny robił. Dwie zalety ma: cichszy
    i mniej kurzy
    Ale najpewniej w końcu zrezygnuje z centralnego bo ostatnio widziałem w Eurortvagd że
    iroboty(czy jak to się nazywa) są teraz nówki sztuki po ok 1500zł. a pewnie taniec
    dalej będą.
    Więc pewnie docelowo dwa takie kupie i niech sobie łażą po domu
    Parter ma cały otwarty wiec problemów dla łazika żadnych, na piętrze są co prawda 4
    zamykane pomieszczenia ale w ciągu dnia nikogo tam nie, drzwi wtedy i tak pootwierane
    wiec drugi łazik mógłby tam spacerować.
    Pisałeś wyżej ze schodów nie zmiecie taki łazik. Nie zmiecie to fakt ale te kilka
    stopni raz na jakiś czas mopem przelecieć to żaden problem.
    Dwa psy po domu łażą ale sierści nie gubią na szczęście.
    A to co Myjk robi(po kilka gniazd na kondygnacje jakieś małe wyciągane rury i inne
    trzyliterowe wynalazki to wg mnie kompletna pomyłka.
    Niepraktyczne kompletnie. ale każdy robi jak uważa