  • Data: 2021-07-28 20:42:56
    Temat: Re: Polecam optymistom liczącym że zarobia
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 lipca 2021 o 20:28:49 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
> [...]
    jak codziennie marnuje się 2-3h na dojazd + nabija dziesiątki tys. km samochodem?
    > Od roku otwiera się właśnie rynek "pracy zdalnej". Przespałeś chyba ;-)

    i tak i nie ;)
    niby u mnie (informatyka) praca zdalna jest aktualnie w 90%, co nie przeszkadzało
    mojej firmie zmienić wynajmowanej powierzchni biurowej na większy metraż i bardziej
    reprezentacyjną lokalizację...
    u żony korpo zrezygnowało z dzierżawy jednego biurowca, ale mają za to inny...
    aktualnie nikt nie wie jak będzie wyglądała praca po pandemii, ale patrząc na "nasze"
    korpo zakładam, że jednak z biura tyrzeba będzie trochę popracować...