  • Data: 2021-07-28 21:50:30
    Temat: Re: Polecam optymistom liczącym że zarobia
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 lipca 2021 o 21:18:48 UTC+2 4kogu...@ napisał(a):
    > O studentach był inny artykuł. Połowa studentów w Polsce nie jest z miast w których
    studiuje. W najmie wykształciła się w ramach specjalizacji kategoria wynajem
    studentom. Na wielu kierunkach wprowadzono
    >nauczanie zdalne. W artykule oceniali że połowa tych co wynajmowali studentom bardzo
    odczuła finansowo brak studentów. Masz rację że sporo studentów pracuje. Pracują w
    sklepach, kawiarniach, knajpach.
    >Nieliczni pracują w firmach w których wiedza że będą pracowali i dobrze zarabiali po
    skończeniu nauki. Jeśli są sprzedawane mieszkania studentom to płatnikami są dobrze
    sytuowani rodzice.

    Ale to nauczanie zdalne to efekt chwilowy, za hm rok? dwa? wszystko wróci do normy...
    Zdolni studenci mogą znaleźć dobra pracę- korpo się o takich biją ;) U mnie b.
    chętnie zatrudniają takich, zwłaszcza jak się udzielają w przeróżnych kołach
    naukowych, mają osiągnięcia w konkursach itp...
    Firmy w Krk non stop poszukują sensownych(!) pracowników, za polecenie(i oczywiście
    zatrudnienie...) płacą spokojnie 5-7kPLN...