  • Data: 2022-08-23 11:49:09
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-cwu - warto?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-08-23 o 10:58 +0200, Cavallino napisał:
    > Może kiedyś zmienię centralny podgrzewacz (obecnie gazowy), na
    > przepływowe ogrzewacze elektryczne pod każdym zlewem.

    Pod zlewem niekoniecznie musi być przepływowy - może być malutki
    bojler, u siebie np. mam w kuchni 15l, i to wystarczy. Zachęca też do
    oszczędnego gospodarowania ciepłą wodą podczas zmywania. :-)

    Istnieją też jeszcze mniejsze modele. Takie maleństwo można użyć jako
    tymczasowe źródło wody aby skrócić czas czekania na ciepłą wodę do ok.
    sekundy. Zanim ten bojlerek się opróżni, to ciepła woda z dalszego
    źródła zdąży dopłynąć.

    Mateusz