  • Data: 2011-01-05 13:06:33
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro tak to dlaczego w tych kotłowniach jest tak gorąco? Mój kocioł gazowy
    > ma niższą sprawność a w kotłowni chłód.

    Nie wiem ...

    Być może grzanie to wina silnika podajnika , silnika dmuchawy ...

    Czytałem też że instalatorzy pieców nie prawidłowo montują piece ...
    Niby każdy piec należy przy montażu uszczelnić (palenisko) , a że większość
    montażystów tego nie robi bo im sie nie chce albo nie chce im sie przyczytać
    instrukcji ...

    Nie wiem i nie wnikam. Piece poważnym producentów mają certyfikaty i są badane
    więc wątpie aby dane nie były prawdziwe ...