  • Data: 2015-09-08 16:47:43
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2015 o 12:50, Adam Sz. pisze:

    > Ja mysle, ze Maciek to taki typ co przez "rozmowe" mial na mysli podejscie
    > do faceta z kosa i postraszenie policja jak nie przestanie halasowac :-)
    > Wtedy ja z wrodzonego skurwysynstwa tez kosilbym tak czesto jak to tylko
    > mozliwe i mialbym go w dupie.

    chyba trafiłeś w sedno.
    Kilka dni temu podjechałem na dwie godziny do pracy (ok. 18:00),
    wysiadłem a gość mi mówi żebym tu nie stawał (wzdłuż drogi, przed
    zakazem zatrzymywania, przy słupkach blokujących wjazd na chodnik, ale
    ruchu pieszego nie blokuje, bo zastawiam wykostkowany placyk nie używany
    do ruchu pieszych), tam (wskazał) jest miejsce parkingowe (jedyne
    wolne). Zapytałem co to auto tutaj przeszkadza - "bo dwa auta obok
    siebie nie przejadą" - fakt, nie przejadą, bo to droga dojazdowa do
    dwóch garaży podziemnych i nie jest super szeroka, ale obok stojącego
    auta śmieciarka przejeżdża spokojnie - jakby miała gdzie się rozpędzić
    to i 50km/h bez uszczerbku by przejechała. Powiedziałem mu że przecież
    to żaden problem bo tu praktycznie ruchu nie ma, on coraz bardziej
    spieniony więc stwierdziłem, że mogę tu parkować i już, myślałem że
    jeszcze bić się będzie chciał...
    Zatrzymuję się tam już od jakiegoś czasu (zwykle po południu bo parking
    bardziej zawalony i nikt inny nie ma z tym problemu, myślę że nawet
    sąsiedzi są wdzięczni że nie zajmuję ostatnich miejsc parkingowych i
    sami nie muszą szukać miejsca. Ale może akurat on dopłacił kilkadziesiąt
    tysięcy do miejsca w garażu podziemnym, to teraz musi robić pod górkę
    tym, którzy tego komfortu nie wykupili...

    Łukasz